Unieke vijfdaagse training


De wereld van marketing technologie ontwikkelt zich in een razend tempo. Iedere dag komen er nieuwe tools bij om marketeers te helpen bij relevantere communicatie met hun doelgroep en het behalen van hogere conversies. Maar hoe zet je al deze tools nu succesvol in voor je eigen organisatie?

Deze unieke training verbindt de theorie achter de thematiek binnen de marketing technologie met de praktische inzet van beschikbare software oplossingen. In 5 dagen ben je volledig up-to-date en als marketeer klaar voor de digitale toekomst. De bijeenkomsten vinden plaats op donderdagen van 09.30u – 16.30u (incl. lunch) afwisselend in SX Eindhoven & De Weerelt (Papendorp). De start van de opleiding is donderdag 19 april.

Trainingsdagen & thema's

Tijdens iedere trainingsdag behandelen we de theorie achter de thema’s binnen het technologie landschap. We vertalen deze naar de praktijk en nemen je mee in het gebruik van de meest geschikte marketing tools. Het inhoudelijke programma is als download beschikbaar. Vul je emailadres in en de download start automatisch. De training vindt plaats op de volgende dagen: 19 april, 3 mei, 17 mei, 31 mei en 14 juni.

Voor wie?

De training is voor (online/digital) marketeers, communicatie medewerkers en content-specialisten en daarnaast voor iedereen met interesse in het gebruik van marketing technologie

Het doel

De trainingen laten je kennismaken met de verschillende thema’s in marketing technologie en je leert op praktische wijze over hoe je de tools kan gebruiken in je marketing activiteiten.

Het resultaat

Je bent volledig op de hoogte van de theorie van de behandelde thema’s binnen het technologie landschap. Per thema weet je exact hoe de meest geschikte tools succesvol worden ingezet binnen je marketingprocessen.