Hoe professionals zich tijdens Corona toch digitaal konden ontwikkelen
Met de komst van Corona zat heel Nederland van het ene op het andere moment verplicht thuis. Fysieke ontmoetingen werden schaars en het contact met collega’s en vrienden werd minder. Toch bracht Corona ons ook mogelijkheden. Juist in deze tijd ontstond namelijk de ruimte om te investeren in je eigen kennis en vaardigheden. Dan wel niet fysiek op diverse bijeenkomsten, maar wel digitaal.
Om daar op in te spelen ontwikkelde wij een uniek online onderwijsprogramma: de Digital Marketing Course at Home. Voor 99 euro maakte we tien live colleges over dé 10 marketingthema's die vandaag de dag het verschil maken. Door middel van deze course ontwikkelde deelnemende professionals met onze begeleiding in één maand tijd de belangrijkste digitale marketing vaardigheden die direct toepasbaar waren in het werkveld. Het online programma was een interactief format waarbij deelnemers 24/7 met de docenten in contact konden komen om vragen te stellen.
Uiteindelijk hebben meer dan 650+ deelnemers de course succesvol afgerond en een officieel certificaat ontvangen. In een onzekere periode hebben de deelnemers daarmee optimaal gebruik gemaakt van de omstandigheden en zichzelf binnen een miniem tijdsbestek voorbereid op de marketingvraagstukken van morgen. Het succes van deze case is ook niet onopgemerkt gebleven, de course werd namelijk tevens genomineerd voor een Gouden Giraffe in de categorie Events Awards. De Digital Marketing Course at Home dient nog steeds als voorbeeld voor al onze Techonomy Education Courses.
Wil je meer informatie over deze casus, creatieve activaties en verrijking van je database? Neem gerust contact op met Tom van den Boom of Gijs van Puijenbroek.
COO
tomvandenboom@techonomy.nl
+31 (0)6 33 38 34 19
Strategy Director
gijsvanpuijenbroek@techonomy.nl
+31 (0)6 15 53 14 65