Ontdek de kracht van realtime data


Een customer data platform verzamelt alle informatie vanuit de interacties via website of apps die een organisatie heeft met haar klanten. Dat kan gaan om eenvoudig surfgedrag op de website tot data vanuit e-commerce transacties of inschrijvingen voor evenementen. Uit deze data wordt belangrijke marketinginformatie opgebouwd over interesses, voorkeuren en gedrag van klanten.

Via het opbouwen van profielen wordt duidelijk welke marktsegmenten er zijn en hoe groot deze zijn. Zo kan een organisatie interessante markttrends ontdekken voor productontwikkeling. Maar nog belangrijker: een organisatie kan gericht acties en aanbiedingen ontwikkelen op basis van unieke klantprofielen.

DATA VERZAMELEN

Verzamel realtime data vanuit alle digitale kanalen van de organisatie, zoals website, app, CSV-bestanden, social media, CRM en inschrijfmodules.

SEGMENTEN ONTDEKKEN

Ontdek nieuwe segmenten op basis van de verzamelde data. Hierbij worden individuele profieleigenschappen met elkaar gecombineerd.

INKOMSTEN VERHOGEN

Communiceer nog gerichter met de doelgroep met relevante content op het juiste moment. Genereer hogere conversie en creëer nieuwe verdienmodellen.