Oplossingen


De marketingtechnologie markt – afgekort MarTech – bestaat uit meer dan 3000 leveranciers en heeft een wereldwijde omvang van bijna 40 miljard euro. Door de toenemende betekenis van marketingsoftware zal deze markt de komende vijf jaar groeien naar 120 miljard. In dit veld moeten talloze organisaties hun juiste keuze maken en hun marketing & sales organisatie herinrichten.

Structureel zal 10% van alle marketinguitgaven aan technologie worden besteedt. Dat zijn geen traditionele IT investeringen, maar investeringen in de directe relatie met klanten. In dit veld ontwikkelt Techonomy maatwerk oplossingen.

FANBASE ONTWIKKELEN

In deze tijd zijn er volop mogelijkheden om relaties te bouwen met bestaande en nieuwe klanten/fans. Continu contact met deze groepen levert kennis op over de wensen en behoeften vanuit de markt. Dit wordt ook wel de ‘fanbase’ genoemd. In de fanbase gebeurt alles wat nodig is om data te monitoren, vast te leggen en bruikbaar te maken voor marketingcampagnes.

Het bereiken en binden van grote groepen mensen op basis van hun persoonlijke klantprofiel start bij de realisatie van een customer data platform. Dat wordt per organisatie opgezet met behulp van filtersets die de juiste informatie opbouwen over de doelgroep.

MARKETINGINTELLIGENTIE BOUWEN

Iedere organisatie is in staat om uit het enorme aanbod aan marketingsoftware applicaties precies de oplossingen te kiezen die de strategie van de organisatie maximaal ondersteunen. Deze intelligente oplossingen gaan van content management tot email marketing en van data applicaties tot social media management.

Het slimme ontwerp en de onderlinge verbinding hiertussen wordt de marketingstack genoemd. Dit is het ecosysteem van oplossingen waarin communicatie, conversie, transacties en services zijn samengebracht. Iedere organisatie is in staat binnen korte tijd met deze oplossingen te leren werken.

DIGITALE CAMPAGNES UITVOEREN

Om succesvol online campagnes te voeren zijn talentvolle mensen nodig. Techonomy beschikt over een groep digitale marketing experts die perfect zijn opgeleid, actief commercieel meedenken en alle ins en outs van het digitale marketingvak kennen. Deze experts zijn vaak al betrokken geweest bij de adviesfase voor onze klanten en worden daarna betrokken in de uitvoering van campagnes.

Zo maken onze klanten snel de slag naar het boeken van resultaten. Onze digitale marketing experts kunnen ook bij de klant worden gedetacheerd. Ze leiden vaak interne medewerkers op en maken ze wegwijs in de nieuwe mogelijkheden.